PROFESYONEL TEKNİK - SERVİS ve DESTEK HİZMETLERİ
Bakım ve Destek Hizmetleri
- Teknik Destek Hizmetleri
- Yedek Parça Tedariği
- Yedek Ürün ve Parça Desteği
- Yazılım Güncelleme Hizmetleri
- Garanti Süresi Takibi
- Kiralama Hizmetleri
- Onarım ve Güncelleme Hizmetleri
- Düzenli / Düzensiz Bakım Hizmetleri
- Kurulum Hizmetleri
- Envanter Yönetimi
- 7/24 Acil Müdahale Hizmeti
- Yerinde Servis Hizmeti
- Yerinde Bakım – Onarım Hizmeti
- Yerinde Kurulum Hizmeti
- Özel Hizmetler
Profesyonel Hizmetler
- Proje Yönetimi Hizmeti
- Sistem Analizi (Site Survey) Hizmeti
- Sistem Kurulum ve Entegrasyon
- Danışmanlık Hizmetleri
Üretici Garanti Hizmetleri
- Garanti Harici / Dahili Hizmetler
- Çağrı Merkezi Destek Hattı
- Online Destek Hattı
- Uzak Masaüstü Bağlantı Destek
- Yerinde Bakım / Onarım Hizmetleri
- Kullanıcı Eğitim ve Bilgilendirme
- Arızalı Ürün Lojistiği
Altyapı Hizmetleri
- Altyapı Kurulum Hizmetleri
- Altyapı Bakım-Onarım Hizmetleri
- Altyapı Taşınma Hizmetleri
- Altyapı Düzenleme Hizmetleri
Aracı / Bayi Hizmetleri
- Bayi Müşterisine Dolaylı Servis
- Bayi Bazlı Garanti Takibi
- Bayi Komisyonlu Doğrudan Hizmet
- Bayi Ekibi Destek Eğitimi
TEKNİK SERVİS HİZMETLERİNE BAKIŞ AÇIMIZ
Bu konu neden bu kadar önemli?
Diyebilirsiniz ki, “Teknik servis hizmetleri neden bu kadar önemli?” Daha fazla satış odaklı, daha çok ciro hedefleyen bir şirket de olabilirdik. Ama biz şuna inanıyoruz; bizim işimizin belki ürünün tedariğinden bile daha önemli kısmı teknik servis ve destek hizmetleri. Satın alma aşamasında kimi zaman akla gelmeyen bu önemli detay ilk servis ihtiyacında kullanıcıların karşısına çıkıyor. İşte o zaman fark etmeye başlıyor ürünü nereden aldığınız.
Çünkü nereden alırsanız alın aynı ürün karşınıza çıkıyor, ama servis ve destek konusu bütün tabloyu değiştiriyor.
Biz müşterilerimize bir ürünü bir kez satmanın değil, hizmetimizle ve desteğimizle sınırsız müşteri memnuniyetini sağlamanın peşindeyiz. Bizim en güçlü pazarlama silahımız teknik servis hizmetimiz.
Bu kadar iddialı bir biçimde anlattığımız teknik servis hizmetlerimizi deneyebilmeniz için bizden ilk servis alışınızda işçilik hizmetinde %50 iskonto uyguluyoruz. İlk ürününüzü servise göndermek için bizi 444 70 15‘den hemen arayabilirsiniz.
DESNET TEKNİK SERVİS HİZMETLERİNİN AVANTAJLARI
Maliyetler %50 Düşsün
Desnet’te tüm yedek parça ve servis işçilikleri kendi uzman ekibimizce verilir. Bu sayede sürekli bizimle çalışan müşterilerimiz en az %50 maliyet avantajına sahip olur.
Yedek Ürün Desteği
İşinizin aciliyetinin farkındayız, o nedenle çok hızlı teknik servis hizmeti veriyoruz. Ama bu kısa sürelerde bile işinizin aksamaması için yedek ürün desteği sağlıyoruz.
Global Kalite Standartları
Destek verdiğimiz tüm markaların global ofisleriyle ve Türkiye ofisleriyle işbirliği halindeyiz. Çeşitli çözüm ortaklıklarıyla tümüyle yakın çalışıyoruz böylece global hizmet standartlarını sağlıyoruz.
24 Saatte Servis
20 yılı aşkın deneyimimizle imkansızı başardık ve ortalamada 24 saati geçmeyen, maksimumda ise 48 saati geçmeyen sürelerde servis veriyoruz.
Deneyimli, Uzman Ekip
Ekibimiz 10-15 yıl deneyimli ve hep barkod sistemleri alanında servis vermiş teknik servis uzmanlardan oluşuyor. Deneyim kaliteyi, kalite başarıyı getiriyor.
7/24 Telefon Desteği
Telefonla ve online destek ile, uzak masaüstü bağlantıları ile en hızlı şekilde desteği sağlıyoruz, size işinizi aksatmadan destek veriyoruz.